
Wittchen podsumowuje trzy kwartały 2021 r.
Ponad połowa sprzedaży pochodziła z kanału online.
Ponad połowa sprzedaży pochodziła z kanału online.
Osiągnięte wyniki dają satysfakcję ale firma nie spoczywa na laurach dalej będzie kontynuować swoją strategię.
Oto nowa strategia Grupy CCC
Spółka instaluje nowoczesny pocket sorter.
Polski operator narodowy umożliwi tym samym doręczanie zamówionych paczek z platformy eCommerce Shopee na terenie całej Polski.
To wirtualny salon.
Dzięki niej zyskamy wygodny dostęp do promocji oraz ułatwienie korzystania z karty klubowej.
W ujęciu r/r firma w pierwszych trzech kwartałach tego roku zwiększyła wypracowaną marżę handlową o 54%
Opcja „Zapłać za 30 dni” dostępna także w sklepach stacjonarnych.
Kołobrzeska spółka notuje wzrost przychodów i rozwija koncept butikowych kawiarni.