Sklep w atmosferze stadionu.
Nowy salon 4F w Gemini Park Tarnów, otwarty 22 sierpnia, to przestrzeń pełna innowacji i komfortu, stworzona z myślą o wyjątkowych doświadczeniach zakupowych.
Salon 4F otworzył nową lokalizację, zajmując teraz niemal 310 m² – o 30% więcej niż wcześniej. Nowa przestrzeń została stworzona z myślą o miłośnikach aktywnego stylu życia, zapewniając im nie tylko szeroki wybór produktów, ale także wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Projektanci 4F czerpali inspirację z architektury stadionu – miejsca pełnego sportowych emocji i rywalizacji. Dzięki dynamicznej aranżacji, nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym, różnorodnym materiałom i grze światła powstało wnętrze pełne energii, które w pełni odzwierciedla filozofię i DNA marki 4F. W centrum salonu znajduje się strefa 4F Teamwear, prezentująca kolekcje dedykowane drużynom sportowym.
Rozszerzenie obecności popularnej sieci sportowej w Gemini Park Tarnów podkreśla strategiczne znaczenie, jakie Gemini Holding przypisuje wspieraniu rozwoju swoich partnerów handlowych. Współpraca 4F z Gemini Holding ma długą historię – marka obecna jest we wszystkich centrach Gemini Park: w Tarnowie od 12 lat, w Tychach od 7 lat, a w Bielsku-Białej od 16 lat, czyli od momentu otwarcia centrum.
Rozwój 4F w Gemini Park Tarnów wpisuje się w rosnący trend popularności segmentu sportowego. W lipcu br. obroty tej kategorii wzrosły o 10% rdr., a samo 4F w pierwszym półroczu 2025 r. odnotowało 20-procentowy wzrost sprzedaży. Segment mody mieszanej, którego częścią jest 4F, pozostaje jednym z kluczowych filarów tenant mixu Gemini Park Tarnów – nie tylko utrzymując swoją pozycję, ale konsekwentnie ją wzmacniając, z 6% wzrostem obrotów w czerwcu rdr.