Strona główna / Artykuły z branży / Debiut na polskim rynku odzieżowym.

Debiut na polskim rynku odzieżowym.

Dreslow zaprasza do pierwszego butiku w naszym kraju.

24 kwietnia w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia zadebiutował pierwszy w Polsce butik marki Dreslow, specjalizujący się w modzie cyrkularnej tworzonej przez projektantów. Już niebawem, bo 15 maja, otworzy się kolejna lokalizacja – tym razem w Galerii Młociny. Sklep w Arkadii zajmuje powierzchnię 120 m², natomiast nowy punkt będzie znacznie większy – aż 460 m².

Na otwarcie marka przygotowała ponad 600 wyjątkowych ubrań – zarówno autorskich projektów, jak i wyselekcjonowanych modeli cyrkularnych od renomowanych marek z całego świata.

Dreslow powstał z myślą o osobach, które troszczą się o środowisko, a jednocześnie poszukują unikalnych, wysokiej jakości produktów.

To nowy wymiar mody, gdzie odpowiedzialność ekologiczna łączy się z estetyką, edukacją i ideą upcyclingu, reprezentowaną przez współpracujących z marką projektantów.

Butiki Dreslow to nie tylko przestrzeń zakupowa, ale również miejsce spotkań z wiedzą i inspiracją. W specjalnie zaprojektowanej strefie edukacyjnej, wyposażonej w nowoczesne technologie, odwiedzający mogą poszerzyć swoją świadomość ekologiczną, odkryć swój typ urody i dowiedzieć się, jak wykorzystać te informacje w codziennych stylizacjach. Interaktywne totemy, które reagują na działania klientów, wzbogacają to doświadczenie i zachęcają do aktywnego udziału.

Jednym z pierwszych dostępnych narzędzi jest zaawansowany system analizy typu urody oparty na sztucznej inteligencji. Dzięki technologii rozpoznawania twarzy, użytkownicy otrzymują indywidualne wskazówki, jak świadomie budować swój styl w zgodzie z własnym wyglądem i zasadami mody zrównoważonej. Zachęcamy do przetestowania tego innowacyjnego rozwiązania.

Kategorie: