Silny pierwszy kwartał 2025 r. i ambitne plany ekspansji w Europie
Grupa CCC zakończyła nierentowną działalność Modivo na wybranych rynkach, notując jednocześnie wzrost EBITDA o 25% rdr do 377 mln zł i poprawę marży do 16%. Przychody wzrosły o 4% rdr, osiągając 2,3 mld zł, przy jednoczesnym spadku kosztów do przychodów siódmy kwartał z rzędu.
HalfPrice zwiększył przychody o 19% rdr i rozpoczął ekspansję w Hiszpanii i we Włoszech.
CCC odnotowało wzrost sprzedaży o 9% i zysk EBITDA na poziomie 215 mln zł.
Grupa uruchomiła wspólny program lojalnościowy MODIVOclub, a Modivo ma stać się centrum e-commerce całej Grupy.
Dariusz Miłek zapowiada dalszy rozwój w Europie Środkowo-Wschodniej i Południowej, podkreślając rosnącą rentowność i skuteczną realizację strategii.