Firmy zawarły umowę objęcia akcji.
Intersport Polska porozumiał się z OTCF S.A. – właścicielem marki 4F i udziałowcem spółki – w sprawie objęcia akcji.
Inwestycja umacnia współpracę między obiema firmami i stanowi element długoterminowej strategii transformacji Intersport, szczególnie w zakresie oferty produktowej, jednocześnie wzmacniając pozycję spółki na wymagającym rynku sportowym.
Jak informuje spółka: " Intersport wzmocnił strategiczną współpracę z OTCF, a nowa inwestycja stanowi ważny etap w umacnianiu pozycji obu firm. W kolejnych krokach partnerzy będą pogłębiać istniejącą współpracę w obszarze e-commerce, tworząc solidny fundament do realizacji nowych wspólnych inicjatyw i innowacyjnych projektów".
Pozyskane środki zostaną przeznaczone na realizację kluczowych inicjatyw strategicznych Intersport. Priorytetem pozostaje rozwój modelu omnichannel, który pozwoli na spójne i uzupełniające się prezentowanie oferty OTCF zarówno w kanale online, jak i w sklepach stacjonarnych. Dzięki temu klienci zyskają większą elastyczność – od wyszukiwania produktów w internecie, przez zakupy w salonach, po możliwość składania zamówień online z odbiorem osobistym czy wygodnego dokonywania zwrotów w punktach sprzedaży.
Jak tłumaczy spółka: " Informacja o przedwstępnej umowie z właścicielem marki 4F spotkała się z pozytywnym odbiorem rynku kapitałowego - kurs akcji INTERSPORT Polska S.A. wzrósł o blisko 50% (+0,540 zł), osiągając najwyższy poziom od wielu miesięcy. To wyraźny sygnał zaufania inwestorów do przyjętej strategii oraz jej długoterminowego potencjału ".