Strona główna / Artykuły z branży / Kamalion umacnia swoją pozycję na polskim rynku.

Kamalion umacnia swoją pozycję na polskim rynku.

Marka ma już 34 salony.

Kamalion, hiszpańska marka należąca do grupy La Casa De Las Carcasas, konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. 6 grudnia 2025 roku firma pojawiła się w Koszalinie, otwierając swój 34. sklep w kraju.

Nowa wyspa sprzedażowa Kamalion ruszyła w centrum handlowym Forum Koszalin. To pierwsza lokalizacja marki w tym mieście i kolejny istotny etap jej ekspansji w Polsce.

Kamalion wywodzi się z Hiszpanii i oferuje bogaty wybór akcesoriów oraz produktów z segmentu nowoczesnych technologii: bezprzewodowe słuchawki, podstawki, ringi świetlne, szkła hartowane, ochrony na aparaty i wiele innych artykułów kompatybilnych z ponad 600 modelami smartfonów. Marka nie tylko reaguje na aktualne potrzeby klientów, lecz także przewiduje trendy i szybko się do nich dostosowuje.

Firma tworzy własne kolekcje, analizuje nowe kierunki i style, a także uważnie obserwuje światowy rynek. Jej nadrzędnym celem jest dostarczanie produktów najwyższej jakości oraz łączenie stylu, nowoczesności i solidnych materiałów. Koncepcja Kamalion opiera się na trzech kluczowych wartościach: modzie, elegancji i oryginalności.

W asortymencie Kamalion znaleźć można szeroki wybór akcesoriów, które nie tylko zapewniają ochronę urządzeń, lecz także pozwalają wyrazić indywidualny styl. Produkty marki są kompatybilne z ponad 600 modelami smartfonów, w tym urządzeniami takich marek jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo czy Huawei.

Kamalion oferuje także oficjalne, licencjonowane motywy – to efekt współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi globalnymi brandami, m.in. Disneyem, Marvelem oraz Barbie.

Kategorie: