Marka ma już 34 salony.
Kamalion, hiszpańska marka należąca do grupy La Casa De Las Carcasas, konsekwentnie wzmacnia swoją obecność na polskim rynku. 6 grudnia 2025 roku firma pojawiła się w Koszalinie, otwierając swój 34. sklep w kraju.
Nowa wyspa sprzedażowa Kamalion ruszyła w centrum handlowym Forum Koszalin. To pierwsza lokalizacja marki w tym mieście i kolejny istotny etap jej ekspansji w Polsce.
Kamalion wywodzi się z Hiszpanii i oferuje bogaty wybór akcesoriów oraz produktów z segmentu nowoczesnych technologii: bezprzewodowe słuchawki, podstawki, ringi świetlne, szkła hartowane, ochrony na aparaty i wiele innych artykułów kompatybilnych z ponad 600 modelami smartfonów. Marka nie tylko reaguje na aktualne potrzeby klientów, lecz także przewiduje trendy i szybko się do nich dostosowuje.
Firma tworzy własne kolekcje, analizuje nowe kierunki i style, a także uważnie obserwuje światowy rynek. Jej nadrzędnym celem jest dostarczanie produktów najwyższej jakości oraz łączenie stylu, nowoczesności i solidnych materiałów. Koncepcja Kamalion opiera się na trzech kluczowych wartościach: modzie, elegancji i oryginalności.
W asortymencie Kamalion znaleźć można szeroki wybór akcesoriów, które nie tylko zapewniają ochronę urządzeń, lecz także pozwalają wyrazić indywidualny styl. Produkty marki są kompatybilne z ponad 600 modelami smartfonów, w tym urządzeniami takich marek jak iPhone, Samsung, Xiaomi, Realme, Oppo czy Huawei.
Kamalion oferuje także oficjalne, licencjonowane motywy – to efekt współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi globalnymi brandami, m.in. Disneyem, Marvelem oraz Barbie.