i to dwukrotnie większym.
W warszawskim budynku Warsaw HUB przy rondzie Ignacego Daszyńskiego 1 sieć Kodano Optyk uruchomiła powiększony i nowoczesny salon.
Dzięki dwukrotnemu zwiększeniu powierzchni placówki klienci mogą teraz korzystać z jeszcze bogatszej oferty, lepiej dopasowanej do ich potrzeb.
Obecnie marka Kodano działa nie tylko w Polsce, ale również w siedmiu innych krajach. Na Słowacji funkcjonuje sklep internetowy, a w planach jest rozwój sieci salonów stacjonarnych. Podobną strategię firma realizuje w Czechach i Rumunii. W Niemczech Kodano koncentruje się na sprzedaży online oraz rozwoju sieci soczewkomatów. Natomiast na Węgrzech, we Włoszech i na Litwie działalność marki opiera się obecnie wyłącznie na kanale e-commerce.
 
         
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                                                                                     
                             
                            