Strata wyniosła 104,8 mln zł netto
Przychody brutto ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wzrosły o ponad 90 mln brutto w porównaniu do I kwartału roku poprzedniego. Natomiast straty zostały zminimalizowane o 12 milionów złotych netto.
Strata wyniosła 104,8 mln zł netto
Przychody brutto ze sprzedaży w I kwartale 2018 roku wzrosły o ponad 90 mln brutto w porównaniu do I kwartału roku poprzedniego. Natomiast straty zostały zminimalizowane o 12 milionów złotych netto.
Jest to konferencja Technologii i Rozwiązań dla Handlu Detalicznego.
To największe w Europie targi e-commerce.
To unikalne wydarzenie, które integruje w jednym miejscu najważniejsze obszary współczesnego marketingu, sprze...
Poland & CEE Retail Summit to miejsce, w którym spotykają się różne ścieżki – nie po to, by je zakończyć, lecz...