Strona główna / Artykuły z branży / Modernizacji salonów ciąg dalszy

Modernizacji salonów ciąg dalszy

Wojas dalej inwestuje w nowoczesne rozwiązania i wygląd swoich sklepów.

Wojas kontynuuje modernizację swojej sieci sprzedaży. Tym razem odświeżone zostały salony we Włocławku oraz w Zielonej Górze – odpowiednio w galeriach Wzorcownia i Focus Mall.

We Wzorcowni we Włocławku marka Wojas powróciła w nowej, eleganckiej odsłonie. Nowoczesne wnętrze i komfortowa przestrzeń zakupowa sprawiają, że wizyta w salonie staje się jeszcze przyjemniejszym doświadczeniem. Sklep zlokalizowany jest na 1. piętrze, tuż obok butiku Triumph.

Z kolei w Focus Mall w Zielonej Górze klienci mogą odwiedzić wyremontowany salon Wojas na parterze centrum, gdzie czekają na nich nowości sezonu w zupełnie nowej aranżacji przestrzeni.

Salony przeszły modernizację i zyskały nową aranżację, tworząc przestrzeń sprzyjającą wygodnym i przyjemnym zakupom.

Marka Wojas zmodernizowała swój salon w Galerii Rzeszów. Sklep nadal znajduje się na poziomie +1, jednak jego wnętrze zyskało nową, odświeżoną aranżację, zgodną z aktualnym konceptem marki.

Z kolei w Cuprum Arena w Lubinie klienci mogą już robić zakupy w nowo otwartym, przeniesionym salonie Wojas. Sklep został zaprojektowany w oparciu o najnowsze standardy wizualne marki i mieści się teraz na poziomie 1. Na klientów czeka szeroki wybór skórzanego obuwia i galanterii.

We wrześniu 2024 roku Grupa Wojas osiągnęła skonsolidowane przychody ze sprzedaży na poziomie 46,9 mln PLN, co oznacza wzrost o 96,5% w porównaniu do analogicznego miesiąca roku poprzedniego.

Narastająco, za okres styczeń–wrzesień 2024, skonsolidowane przychody ze sprzedaży wyniosły 283,1 mln PLN, co stanowi wzrost o 3,5% względem tego samego okresu w 2023 roku.

W segmencie sprzedaży detalicznej, wrześniowe przychody sięgnęły 20,6 mln PLN, co oznacza wzrost o 18,8% rok do roku.
Od początku roku do końca września sprzedaż detaliczna osiągnęła poziom 185,1 mln PLN, notując wzrost o 7,5% względem analogicznego okresu ubiegłego roku.

Z kolei przychody ze sprzedaży hurtowej we wrześniu wyniosły 26,3 mln PLN, co przekłada się na imponujący wzrost o 302,9% w ujęciu rocznym.
Natomiast w ujęciu narastającym (styczeń–wrzesień 2024), przychody hurtowe osiągnęły 97,98 mln PLN, co oznacza spadek o 3,4% w porównaniu do tego samego okresu w 2023 roku.

 

Kategorie: