Czy Hdrèy podbije serca klientów?
Marka kosmetyczna Hdrèy wchodzi na rynek retail i rozpoczyna rozwój w centrach handlowych. Pierwszy salon został otwarty na warszawskiej Sadybie, a kolejne lokalizacje są już w przygotowaniu.
Hdrèy to nowy gracz na polskim rynku kosmetycznym, oferujący produkty oparte na nowoczesnych technologiach, innowacyjnych formułach i składnikach najwyższej jakości. W jej portfolio znajduje się aż 300 kosmetyków – od preparatów oczyszczających, przez produkty regenerujące, po intensywnie nawilżające formuły, tworzące kompleksową ofertę pielęgnacyjną.
Na początek marka zadebiutowała butikem w warszawskim biurowcu Widok Towers. Niedawno uruchomiono pierwszy salon w centrum handlowym – w Sadyba Best Mall. W najbliższych miesiącach planowane są kolejne otwarcia, m.in. w Westfield Arkadia, Promenadzie oraz Westfield Mokotów.
W dalszej perspektywie marka planuje ekspansję do Złotych Tarasów i Blue City, a rozwój nie ograniczy się wyłącznie do stolicy. Nowe lokalizacje mają pojawić się także we Wrocławiu, Poznaniu, Łodzi, Gdyni, Krakowie i Katowicach.
Hdrèy Laboratories należy do Estetycznej Grupy Sp. z o.o. – prężnie rozwijającej się firmy z sektora Med & Beauty, której działalność opiera się na pasji do perfekcji. Od 2017 roku Grupa tworzy silne, międzynarodowe marki, cenione zarówno przez ekspertów branży, jak i klientów na całym świecie.