MINISO w Warszawie.
23 sierpnia br. w warszawskich Złotych Tarasach MINISO uruchomiło swój pierwszy w Polsce sklep z zabawkami kolekcjonerskimi „Blind Box”. W ten sposób azjatycka marka lifestylowa po kilkuletniej przerwie ponownie zadebiutowała na polskim rynku.
Na parterze Złotych Tarasów otwarto sklep MINISO o powierzchni 70 mkw., którego witrynę zdobi imponująca figura Stitcha z kultowej animacji Disneya. Wnętrze utrzymane w odcieniach błękitu, z połyskującymi metalicznymi elementami i złotymi akcentami, harmonijnie współgra z architekturą szklanego dachu centrum.
To jednak dopiero pierwszy krok w rozwoju marki w Polsce. Jeszcze w IV kwartale br. w Złotych Tarasach zostanie otwarty flagowy sklep MINISO o powierzchni ponad 1000 mkw., oferujący szeroki wybór produktów – od zabawek i gadżetów, po artykuły gospodarstwa domowego.
Powrót MINISO do Polski nie jest pierwszym rozdziałem obecności marki nad Wisłą. Sieć pojawiła się u nas już w 2018 roku, startując od sklepu w warszawskich Wars Sawa Junior przy ul. Marszałkowskiej. Jej plany były ambitne – do 2020 roku miało powstać nawet 100 punktów. Pandemia pokrzyżowała jednak te założenia i spowodowała wycofanie się marki z kraju. Teraz MINISO ponownie rozpoczyna działalność w Polsce – pierwszym krokiem jest otwarcie sklepu w Złotych Tarasach, a za rozwój odpowiada spółka Miniso Trading.