Raport za II kwartał br opublikowany.
Kubota – polska marka klapków, akcesoriów i odzieży – przedstawiła wyniki finansowe za II kwartał 2025 roku. Spółka osiągnęła około 8,5 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o blisko 58% rok do roku. Zysk netto wyniósł w tym okresie około 842 tys. zł, czyli aż o 1145% więcej niż rok wcześniej.
W pierwszej połowie 2025 roku Spółka osiągnęła około 16 mln zł przychodów netto, co oznacza wzrost o blisko 52% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego. Zysk netto wyniósł w tym czasie około 1,5 mln zł, co stanowi wzrost o 272% rok do roku .
Reaktywacja marki w 2019 r. zapoczątkowała nowy etap w historii Kuboty – od tego czasu firma systematycznie wprowadza kolejne linie produktów i rozwija sprzedaż na nowych platformach marketplace. W maju 2024 r. kultowe klapki świętowały 30. urodziny. Ich przygoda w Polsce zaczęła się w 1994 roku, gdy Dorota i Wiesław Michalscy sprowadzili je z Chin koleją transsyberyjską. Dziś Kubota łączy tradycję z nowoczesnością, prowadząc kampanie marketingowe oparte na idei komfortu i wygody, a jej klapki wciąż cieszą się ogromną popularnością.