Pierwszy sklep pop-up marki już niedługo w Polsce.
Jesienią tego roku Uniqlo otworzy swój pierwszy sklep pop-up w Polsce, który zlokalizowany będzie w warszawskich Domach Towarowych Wars Sawa Junior. Tym samym marka po raz pierwszy zaistnieje w naszym kraju w formie stacjonarnej.
Nowa przestrzeń handlowa zajmie 800 m² na dwóch piętrach i zaoferuje asortyment obejmujący odzież damską, męską, dziecięcą i niemowlęcą.
Choć będzie to debiut fizycznego sklepu Uniqlo w Polsce, firma od sześciu lat udostępnia swoją kolekcję LifeWear klientom nad Wisłą poprzez europejski sklep internetowy.
W oficjalnym oświadczeniu Taku Morikawa, prezes Uniqlo Europe, zaznaczył: „ Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że po raz pierwszy możemy spotkać się z klientami w Polsce osobiście i przedstawić ideę LifeWear – odzieży tworzonej w oparciu o japońskie wartości prostoty, jakości i trwałości.
Decyzja o fizycznej obecności na tym nowym rynku opiera się na naszym dotychczasowym doświadczeniu w oferowaniu klientom najnowszych produktów poprzez sklep internetowy Uniqlo Europe.
Dzięki sklepowi pop-up mamy nadzieję lepiej poznać polski rynek i wykorzystać te doświadczenia do tworzenia długoterminowych planów na przyszłość.”