Strona główna / Artykuły z branży / Wejście zbyt mocno w sferę prywatną, czy Lpp jako trendsetter

Wejście zbyt mocno w sferę prywatną, czy Lpp jako trendsetter

WhatsApp dla klientów wszystkich 5 marek LPP

W rzeczywistości, gdzie liczy się natychmiastowy dostęp do informacji, komfort i sprawna komunikacja, LPP wybrało WhatsApp jako nowy kanał obsługi klienta. Rozwiązanie objęło wszystkie marki w portfolio firmy i zostało uruchomione nie tylko w Polsce, lecz także na kilkunastu europejskich rynkach.

Wybór padł na WhatsApp, ponieważ to narzędzie dobrze znane, lubiane i aktywnie wykorzystywane przez klientów – co tydzień ponad miliard użytkowników korzysta z niego do kontaktu z firmami. Skala zainteresowania jest widoczna – w przypadku Sinsay liczba zapytań wzrosła sześciokrotnie w ciągu zaledwie sześciu miesięcy od startu usługi. LPP konsekwentnie stawia na automatyzację – aż 90% zgłoszeń trafiających do Contact Center jest obsługiwanych przez chatboty, które błyskawicznie odpowiadają klientom w ich własnym języku.

To kolejny etap w kierunku doskonałego doświadczenia klienta:

  • bezpośredni kontakt przez aplikację mobilną,

  • w pełni zautomatyzowane odpowiedzi na najczęstsze pytania (np. status zamówienia, przewidywany czas dostawy),

  • szybszy czas reakcji,

  • możliwość kontynuowania rozmowy w wygodnym i dobrze znanym kanale komunikacji.

    Dla klienta – maksymalna wygoda.
    Dla firmy – większa efektywność, wyższy poziom satysfakcji i lojalność klientów.

    LPP od lat stawia na rozwiązania technologiczne, które realnie wpływają na jakość doświadczeń zakupowych. Wdrożenie WhatsAppa to kolejny dowód na to, że wsłuchujemy się w potrzeby naszych odbiorców i szybko przekuwamy je w konkretne działania.

Kategorie: