W ostatnim czasie uruchomiła dwa salony na tamtejszym rynku.
Polska marka biżuteryjna YES nie zwalnia tempa w rozwoju swojej zagranicznej sieci. W ostatnich tygodniach firma otworzyła dwa kolejne salony w Czechach – YES Šantovka Ołomuniec oraz YES Central Most. Dzięki temu liczba sklepów marki w tym kraju wzrosła do 22.
W Czechach pojawił się także YES CLUB – nowy program lojalnościowy, który marka uruchomiła w Polsce w połowie 2024 roku. Obecnie korzysta z niego już ponad 400 tys. użytkowników, a kolejnym etapem będzie rozszerzenie programu na rynek słowacki.
Wprowadzenie programu na kolejny rynek stanowi istotny element strategii wzmacniania lojalności klientów YES Biżuteria w całym regionie. YES CLUB to nowoczesny system lojalnościowy, który oferuje znacznie więcej niż standardowe zniżki. Zapewnia stały kontakt z marką, nagrody za aktywność oraz za udostępnianie opinii. Kluczową częścią programu jest przejrzysta aplikacja mobilna, umożliwiająca łatwe zarządzanie kontem, sprawdzanie stanu punktów, korzystanie z promocji i odkrywanie dedykowanych ofert.