Strona główna / Artykuły z branży / YES wprowadza swój program lojalnościowy na rynek czeski.

YES wprowadza swój program lojalnościowy na rynek czeski.

W planach jest także rozszerzenie programu na Słowację.

YES CLUB zadebiutował na rynku czeskim. Program lojalnościowy marki biżuteryjnej YES, uruchomiony w Polsce w połowie 2024 roku, zdobył już ponad 400 000 użytkowników. Obecnie został udostępniony także klientom w Czechach, a w najbliższych planach znajduje się jego rozszerzenie na rynek słowacki.

YES CLUB dostępny na rynku czeskim. Program lojalnościowy marki biżuteryjnej YES, uruchomiony w Polsce w połowie 2024 roku, zdobył już ponad 400 000 użytkowników. Obecnie został udostępniony także klientom w Czechach, a w najbliższych planach znajduje się jego rozszerzenie na rynek słowacki.

Rozszerzenie programu na kolejny rynek stanowi istotny element strategii YES Biżuteria w zakresie wzmacniania lojalności klientów w całym regionie. YES CLUB to innowacyjny program lojalnościowy, który oferuje znacznie więcej niż tylko standardowe rabaty. Uczestnicy mogą liczyć na regularną komunikację, nagrody za aktywność oraz możliwość dzielenia się opiniami. Kluczową rolę w funkcjonowaniu programu odgrywa intuicyjna aplikacja mobilna, która pozwala w prosty sposób zarządzać kontem, monitorować zgromadzone punkty, korzystać z rabatów i odkrywać dedykowane oferty.

Czym różni się czeski rynek jubilerski od polskiego? Przede wszystkim tym, że nie jest zdominowany przez duże sieci handlowe. Zamiast tego silną pozycję zajmują mniejsi, często niezależni jubilerzy, którzy wyróżniają się unikalną ofertą i stosują tradycyjny model sprzedaży, w którym częstą praktyką jest negocjowanie cen z klientami.

Główne założenia programu pozostają niezmienne, oferując uczestnikom trzy typy korzyści:

  • Wymierne – zniżki dostępne już na etapie rejestracji oraz ekskluzywne oferty skierowane do członków YES CLUB,

  • Komunikacyjne – stała relacja z marką dzięki aplikacji mobilnej, informacje o nowościach i aktualnych promocjach,

  • Praktyczne – funkcje aplikacji, takie jak historia zakupów, lokalizator salonów, jubilerska miarka czy przypomnienia o ważnych okazjach z dedykowanymi rabatami.

Najważniejsze adaptacje programu do rynku czeskiego obejmują dostosowanie wartości rabatów i progów zakupowych do waluty lokalnej (korony czeskiej) oraz ich zaokrąglanie do pełnych kwot, co odpowiada lokalnym realiom związanym z brakiem drobnych monet w obiegu.

Szybkie i efektywne uruchomienie YES CLUB w Czechach było możliwe dzięki elastyczności i skalowalności platformy Sparta Loyalty. To nowoczesne rozwiązanie technologiczne odgrywa kluczową rolę we wdrażaniu i rozwoju funkcjonalności dostosowanych do specyfiki lokalnych rynków, zmieniających się preferencji klientów oraz celów strategicznych marki.

YES CLUB w Czechach notuje już poziomy zaangażowania klientów zbliżone do wyników osiąganych na rynku polskim. Funkcjonowanie programu wspierane jest intensywną kampanią marketingową, prowadzoną zarówno online, jak i w Pradze oraz innych kluczowych miastach kraju.

Kategorie: