Nowym Brands Business Development Managerem w Answear.com
Nowym Brands Business Development Managerem w Answear.com
Od lutego 2023 roku zasilił szeregi firmy Answear.com, w której to objął stanowisko Brands Business Development Manager.
Arkadiusz Młynarczyk swoje doświadczenie w obszarze zdobywania brandów, zarządzania nimi zdobywał w firmach Moliera2, Miinto/Showroom, Grupa Modne Zakupy.
Pracował zarówno dla Miinto jak i dla Showroomu, gdzie odpowiadał za połączenie dwóch platform.
W latach 2015-2019 pracował jako Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w Inter Optyk.
Jest to konferencja Technologii i Rozwiązań dla Handlu Detalicznego.
To największe w Europie targi e-commerce.
To unikalne wydarzenie, które integruje w jednym miejscu najważniejsze obszary współczesnego marketingu, sprze...
Poland & CEE Retail Summit to miejsce, w którym spotykają się różne ścieżki – nie po to, by je zakończyć, lecz...