Podczas dwudniowych targów swoją ofertę zaprezentuje ponad 200 firm z Polski i zagranicy, reprezentujących różne segmenty branży handlowej – od projektowania sklepów, mebli i wyposażenia, przez kasy fiskalne, wagi i systemy informatyczne do zarządzania sieciami, po programy lojalnościowe, outsourcing, usługi finansowe, zabezpieczenia, doradztwo, consulting oraz produkty FMCG.
Jednym z charakterystycznych elementów wydarzenia będzie ponownie Modelowy Sklep- The Perfect Store, czyli specjalnie zbudowana przestrzeń prezentująca najnowsze trendy w projektowaniu punktów sprzedaży oraz innowacyjne urządzenia i rozwiązania dla handlu detalicznego.
W ramach targów odbywa się również konferencja Retail Congress oraz konkursy Innowacje Handlu i Best Shop Concept, których uroczyste wręczenie nagród ma miejsce podczas RetailShow Afterparty. Wydarzenia te stanowią doskonałą platformę do poszerzania wiedzy, dzielenia się doświadczeniami, budowania relacji biznesowych oraz promowania marek i rozwiązań na rynku retail.
Program targów znajduje się na stronie wydarzenia tj.: https://www.retailshow.pl/