Strona główna / Oferty pracy / Digital Content Specialist
Digital Content Specialist
Digital Content Specialist
KAN SP Z O O
Łódź
Specjalista ds. Content marketingu Odzieżowa
16-12-2025

KAN SP Z O O

Od ponad 20 lat tworzymy markę, która podbija serca klientek i klientów jakością materiałów, ponadczasowością modeli, unikatowością produktu i reprezentowanymi wartościami. DNA marki bazuje na naturalności, osobowości, prostocie, jakości i komforcie. To wszystko możliwe jest dzięki zaangażowaniu całego zespołu, którego częścią możesz się teraz stać.

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Digital Content Specialist

Miejsce pracy: Łódź

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Zarządzanie kalendarzem komunikacji digitalowej TATUUM - w kanale własnym e-commerce oraz w komunikacji bezpośredniej z klientami
  • Planowanie komunikatów i wdrażanie zmian na stronie internetowej - zgodnie z celami biznesowymi, sezonowością i estetycznym DNA marki
  • Współtworzenie treści do own media - newsletterów, komunikacji onsite, sekcji informacyjnych - oraz koordynacja ich wdrożeń
  • Wyznaczanie celów dla prowadzonych obszarów, monitorowanie ich realizacji oraz optymalizacja działań
  • Monitoring konkurencji i przygotowywanie raportów oraz wniosków
  • Współodpowiedzialność za jakość, estetyczną spójność i skuteczność komunikacji digitalowej
  • Wspieranie optymalizacji strony internetowej - dobór formatów komunikacji, elementów UX i rozwiązań wspierających doświadczenie użytkownika
  • Projektowanie i opracowywanie landing page'y - pod kampanie oraz stałe sekcje e-commerce
  • Tworzenie koncepcji banerów oraz innych elementów wizualnych i współpraca z zespołem designerów przy ich realizacji
  • Podstawowe prace graficzne - web design, przygotowanie prostych projektów, obróbka materiałów
  • Pełna realizacja kampanii marketing automation - konfiguracja, przygotowanie treści, testy, optymalizacja i rozwój scenariuszy komunikacji
  • Świadome wykorzystywanie narzędzi AI do wsparcia procesu twórczego, analitycznego i optymalizacyjnego
  • Współpraca z zespołem marketingu, performance i e-commerce w budowaniu spójnego, estetycznego przekazu na wszystkich etapach ścieżki klienta
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Minimum rok doświadczenia w digital content marketingu - najlepiej w środowisku e-commerce
  • Znajomość branży retail, dodatkowym atutem będzie doświadczenie w fashion lub beauty
  • Bardzo dobra znajomość obszaru digital marketingu
  • Swoboda w pracy z narzędziami Google Analytics oraz systemami CMS
  • Rozumienie zasad UX i umiejętność projektowania treści do e-commerce
  • Umiejętności graficzne - web design, podstawowa edycja grafik, praca z materiałem wizualnym
  • Umiejętność przygotowywania koncepcji landing page'y i elementów wizualnych (banerów, modułów onsite, grafik kampanijnych)
  • Znajomość narzędzi marketing automation, takie jak Synerise, Salesmanago, HubSpot lub podobne, a także praktyczne ich wykorzystanie
  • Uważność i dbałość o estetyczne detale, również spójność komunikacji
    Mile widziane
  • Doświadczenie w projektach e-commerce lub branży fashion
  • Doświadczenie z Synerise, Salesmanago lub podobnymi narzędziami
  • Znajomość podstaw HTML/CSS ułatwiająca współpracę przy wdrożeniach
  • Doświadczenie w A/B testach i analizie wyników
Oferujemy:
  • Udział w projektach, które realnie wpływają na wizerunek i komunikację marki
  • Możliwość pracy hybrydowej
  • Stabilne warunki zatrudnienia i pracę w marce o silnej pozycji na rynku
  • Przestrzeń do samodzielnego działania, testowania i wdrażania własnych rozwiązań
  • Pakiet benefitów pozafinansowych - prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, MultiSport, kafeteria benefitowa, zniżki na produkty firmowe
  • Współpracę z zespołem, który działa z uważnością, pasją i szacunkiem do detali - w komunikacji i w modzie

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."