Strona główna / Oferty pracy / Key Account Manager Supermarket oraz Artykuły dla Zwierząt
Key Account Manager Supermarket oraz Artykuły dla Zwierząt
Key Account Manager Supermarket oraz Artykuły dla Zwierząt
Empik
Warszawa
Key Account Manager E-commerce
17-10-2025

Empik

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Key Account Manager Supermarket oraz Artykuły dla Zwierząt

Miejsce pracy: Warszawa

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Pozyskiwanie kluczowych sprzedawców na platformę marketplace Empik.com z kategorii: Supermarket oraz Artykuły dla zwierząt; 
  • Wsparcie wdrożenia pozyskanych merchantów oraz rozwój ich sprzedaży; 
  • Budowa trójstronnej współpracy w grupie Empik-Sprzedawca-Marka (np. Strefa Marek); 
  • Włączenie sprzedawców w sezony handlowe i przygotowanie ich oferty do kampanii trade plane’owych; 
  • Sprzedaż rozwiązań marketingowych do kluczowych sprzedawców (Empik Ads, mediaplany); 
  • Koordynacja działań sprzedawców ze strategią odpowiedniej kategorii Empik.com. 
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Doświadczenie w pracy ze sprzedawcami w modelu marketplace w jednej z wiodących platform marketplace (min. 2-3 lata) preferowana kategoria: supermarket, artykuły dla zwierząt; 
  • Doświadczenie we wsparciu rozwoju sprzedaży sprzedawców na platformie marketplace; 
  • Umiejętność pozyskiwania nowych sprzedawców do marketplace; 
  • Doświadczenie we współpracy ze sprzedawcami i markami w modelu 3P (np. Strefa Marek); 
  • Umiejętność sprzedaży rozwiązań marketingowych sprzedawcom i markom (Ads, mediaplany). 
Oferujemy:
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych; 
  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie; 
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne); 
  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office preferowany, ale jesteśmy otwarci na Twoją propozycję), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122; 
  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 8:00 a 10:00; 
  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy; 
  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu, ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN; 
  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny); 
  • Program rekomendacji pracowników. 

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).