Strona główna / Oferty pracy / Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Specjalista ds. Marketingu
Greenpoint
Kraków
Specjalista ds. Marketingu Odzieżowa
01-08-2025

Greenpoint

W Greenpoint rozwijamy się każdego dnia. Kreatywnie z pasją i zaangażowaniem budujemy wizerunek marki. Jeśli jesteś pełen chęci aby dołączyć do naszego zespołu i pomóc nam w rozwijaniu naszego potencjału to czekamy właśnie na Ciebie!

Szukamy kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Marketingu

Miejsce pracy: Kraków

Do głównych obowiązków na tym stanowisku należy:
  • Kreowanie kompleksowej strategii trade marketingowej oraz zarządzanie budżetami marketingowymi przypisanymi do konkretnych marek i kanałów sprzedaży.
  • Planowanie i wdrażanie działań marketingowych wspierających sprzedaż, w tym promocji sezonowych, akcji lokalnych oraz partnerstw z sieciami handlowymi.
  • Zapewnienie spójnej komunikacji marki i standaryzacji materiałów POS, online oraz BTL w różnych punktach styku z klientem.
  • Tworzenie i optymalizacja mechanizmów promocji, programów sell-in/sell-out oraz aktywacji w punktach sprzedaży (in-store, e-commerce).
  • Stały monitoring działań konkurencji, trendów rynkowych i insightów zakupowych w celu optymalizacji strategii marketingowych.
  • Organizacja sesji zdjęciowych.
  • Współtworzenie strategii i nadzór nad rozwojem programu lojalnościowego.
  • Ścisła współpraca z działem sprzedaży – wsparcie w osiąganiu celów handlowych poprzez skuteczny marketing konsumencki i kanałowy.
  • Przygotowywanie i realizacja materiałów na różne kanały komunikacji: Instagram, Facebook, TikTok.
Oczekiwania wobec Kandydatów:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży retail fashion.
  • Praktyczna znajomość narzędzi trade marketingowych oraz doświadczenie w planowaniu aktywacji w punktach sprzedaży.
  • Umiejętność zarządzania budżetami marketingowymi.
  • Doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu strategii promocyjnych w różnych kanałach (online, offline, omnichannel).
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analizy danych sprzedażowych, ROI, shopper insights.
  • Znajomość trendów rynkowych, konsumenckich i wizualnych w kategorii fashion / retail.
  • Praktyczna znajomość tworzenia materiałów POS, contentu produktowego i komunikacji w punktach styku z klientem.
  • Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i wielozadaniowość.
  • Kreatywność i proaktywność w poszukiwaniu rozwiązań i optymalizacji działań.
  • Komunikatywność oraz bardzo dobre umiejętności interpersonalne, niezbędne w pracy zespołowej i międzydziałowej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pracę z dokumentacją, briefami i partnerami zewnętrznymi.
  • Prawo jazdy kategorii B.
    Mile widziane
  • Doświadczenie we współpracy z agencjami kreatywnymi, drukarniami, studiem graficznym.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Świadczenia dodatkowe: karta Mutlisport, opieka zdrowotna.
  • Ciekawą pracę w kreatywnym zespole.
  • Elastyczne godziny pracy.
  • Zniżki na produkty marki.
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w dynamicznie rozwijającym się firmie.
  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • ubezpieczenie na życie
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi

Prosimy zamieścić w cv klauzulę o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).